sâmbătă, 11 iulie 2009

Soba

Nu am mai scris de ceva vreme,am avut treaba.De darimat o soba... Da ,nu rideti,sa darimi o soba de teracota veche de 20 si multi de ani,nu-i o treaba atit de simpla,multa funingina,mult praf,mizerie la fel.Asa am aflat ,in proportie de 1% ,cam cum e viata de miner. E bine odata incheiata aceasta treaba ,noaptea ,au inceput sa m-a napadeasca amintirile; La tara ,copil fiind ,ai multe amintiri legate de o ........soba. Trosnitul lemnelor ce se i-au parca la intrecere cu trosnetul crengilor inghetate ale copacilor din fata casei,mirosul plitei arse ,fierbinti ,ori cel al merelor coapte in rola .Turtele,ori cartofii copti pe plita,pisica care doarme in ,,cotruta" .Cite ierni grele n-ea incalzit aceasta soba veche pe care am injurat-o de atitea ori cind scotea fum si care acum e doar amintire. Da ,e clar si mie si sobei mele ,ni se potrivesc de minune versurile lui Esenin; ,, Nu regret,nu ma jelesc,nu strig Toate trec ca floarea spulberata Vestejit de-al toamnei mele frig Nu voi mai fi tinar niciodata! " Cu versurile lui Esenin in gind si cu amintirea sobei mele din copilarie,am adormit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu