miercuri, 8 iulie 2009

Salut! Habar nu am ce inseamna BLOG,bine ,am mai vazut ,am mai citit alte bloguri ale unor oameni importanti din presa .Si atunci poate ca va intreba-ti ,daca va citi cineva vreodata ce scriu eu ,de ce mi-am creat un BLOG? Pentru ca -mi place sa scriu ,asta ar fi raspunsul care imi vine primul in minte.Dar si pentru ca e o provocare pentru cineva care din copilarie si-a dorit sa ajunga ziarist.Banuiesc ,asa am vazut la altii ,ca fiind primul comentariu pe care il postez ar trebui sa spun cite ceva despre mine; Am 29 de ani ,imi place sportul in general si fotbalul in special,sunt stelist iubesc Steaua ,acea echipa care pare sa renasca acum insa m-a tem ca ,,doar pare" .Imi place sa ascult muzica buna ,Rock in general,dar si folk-ul .Imi place Bacovia,Esenin,Labis,etc,etc. Cartea preferata e ,,Delirul" . Cam atit pentru inceput si asta pentru ca efectiv nu mai stiu ce sa spun .Doar atit ; O zi buna la toti.PA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu